Beste bezoeker, u bezoekt onze website met Internet Explorer. Deze browser wordt niet meer actief ondersteund door Microsoft en kan voor veiligheids- en weergave problemen zorgen. Voor uw veiligheid raden wij u aan om een courante browser te gebruiken, zoals Google Chrome of Microsoft Edge.
Search
Close this search box.
  • Nieuws
  • Stel je vraag aan ISACA’s Support Center

Stel je vraag aan ISACA’s Support Center

Om de support channels te stroomlijnen en de customer journey te verbeteren, heeft ISACA Global een online helpdesk ingericht.

Voortaan kun je voor vragen over je lidmaatschap en certificeringen terecht bij het nieuwe ISACA’s Support Center. De e-mailadressen support@isaca.org en info@isaca.org zijn per 3 mei 2021 gedeactiveerd.

Het is ook mogelijk om te bellen of chatten met een helpdeskmedewerker. Vriendelijk verzoek om slechts één ticket per issue in te dienen.

Meer informatie over ISACA’s Support Center>>

Gerelateerde berichten

  • ISACA NL Journal ·

From Excel to Excellence: Revitalizing IT Risk Strategies for a Future-Ready Landscape

By Dave van Stein & Yianna Paris - Effective IT risk management is necessary to safeguard valuable assets, achieve organizational objectives, and ensure long-term success. When done properly, it is a crucial tool for informed decision-making. However, keeping up has become challenging in the modern fast changing world of Agile, cloud infrastructure, the massive use of external dependencies and complex and opaque supply chains, and daily changing threats.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

We gebruiken functionele en analytische cookies om ervoor te zorgen dat de website optimaal presteert. Als u doorgaat met het gebruik van deze site, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. Meer informatie vindt u in onze Privacyverklaring.