Zoeken
Sluit dit zoekvak.
  • Nieuws
  • Risk Event afgelast; hoe vraag ik teruggave of een voucher aan?

Risk Event afgelast; hoe vraag ik teruggave of een voucher aan?

Tot onze grote spijt hebben we moeten besluiten, met instemming van de leden op onze Algemene ledenvergadering op 8 juni jl., dat het ISACA Risk Event van 1 december 2020 niet door zal gaan.

Momenteel zijn wij van mening dat het organiseren van dit event een te groot gezondheidsrisico met zich meebrengt. Wij betreuren dit uiteraard zeer.

Teruggave of voucher

Desalniettemin hopen wij van harte dat wij het Risk Event in 2021 opnieuw kunnen organiseren, en dat wij u dan mogen begroeten. Wederom zullen we dan een mooi programma voor u samenstellen, wellicht met deels dezelfde sprekers. Zodra wij hierover meer weten zullen wij u nader informeren. Alle informatie hierover, waaronder informatie over het aanvragen van een voucher of teruggave van uw inschrijfgeld, vindt u op de pagina over het Risk Event op deze website.



Risk Event cancelled; how do I apply for a refund or voucher?

It is with great sorrow that we herewith inform you that the ISACA Risk Event planned on December 1st, 2020 will be cancelled. With the approval of the general members meeting on June 8, we have decided that, due to COVID-19, organizing this event is currently posing too great a health risk. We deeply regret this.

Refund or voucher

Nevertheless, we sincerely hope that we can re-organize the Risk Event at a later date and welcome you then. We will make an effort to compose an excellent program for you once more, perhaps with partly the same speakers.

We are currently looking to set a date in 2021. As soon as we know more about this, we will inform you on the Risk Event page on this website. On this page you can also find information regarding a refund or voucher of your entree fee.

Gerelateerde berichten

  • Nieuws ·

ISACA NL Chapter zoekt nieuwe leden voor de kascommissie

ISACA NL Chapter zoekt twee nieuwe leden voor de kascommissie. De kascommissie controleert de financiële administratie ISACA NL en doet daarvan verslag aan het bestuur en de Algemene Ledenvergadering (ALV). Leden van de kascommissie moeten voldoende kennis van de materie hebben om de financiële situatie te kunnen beoordelen. De kascommissie wordt in de ALV benoemd voor een periode van 2 jaar, met een verlenging van 2 jaar. Als lid van de kascommissie ontvang je 20 CPE punten voor je inzet.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

We gebruiken functionele en analytische cookies om ervoor te zorgen dat de website optimaal presteert. Als u doorgaat met het gebruik van deze site, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. Meer informatie vindt u in onze Privacyverklaring.