This Holiday Season, Shoppers Around the World Find It More Invasive to be Targeted In-Store than Online

TPL_WARP_ON .

London, UK 25 November 2013—ISACA, a not-for-profit global IT association, has conducted research in four different countries (UK, US, Mexico and India) of more than 4,000 consumers’ holiday shopping habits and opinions on privacy. The study revealed that the UK and India consumers are most resistant to location-based marketing tactics on mobile devices, such as stores sending unrequested discount coupons to their mobile phones and stores texting information about special offers when consumers walk past, with more than 70% of respondents in both countries saying that they would find these to be invasive.

Read more: This Holiday Season, Shoppers Around the World Find It More Invasive to be Targeted In-Store than Online

Source: isaca.org

CISA 

ISACA geeft examentrainingen om de titel CISA te mogen voeren. CISA is een wereldwijd erkend certificaat voor IS audit control. Het toont aan dat u de benodigde ervaring, skills en kennis heeft om veiligheidsrisico's te detecteren en betrouwbare audits uit te voeren.

Lees meer over de CISA-training

CISM

Als CISM bent u in staat om zelfstandig informatieveiligheid te analyseren. ISACA verzorgt een examentraining voor CISM, die zowel ruimte biedt voor het bijspijkeren van kennis als concrete oefeningen voor het examen.

Lees meer over de CISM examentraining