Algemene Ledenvergadering 7 juni 2010

Op maandag 7 juni organiseert het ISACA NL Chapter haar Algemene Ledenvergadering. De ledenvergadering zal plaatsvinden direct na de Roundtable en start om 20:00 uur. Locatie is het Van der Valk hotel in Breukelen. ISACA leden zijn van harte uitgenodigd om de Algemene ledenvergadering bij te wonen. Graag ontvangen wij uw aanmelding voor de ledenvergadering op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

CISA

ISACA geeft examentrainingen om de titel CISA te mogen voeren. CISA is een wereldwijd erkend certificaat voor IS audit control. Het toont aan dat u de benodigde ervaring, skills en kennis heeft om veiligheidsrisico's te detecteren en betrouwbare audits uit te voeren.

Lees meer over de CISA-training

CISM

Als CISM bent u in staat om zelfstandig informatieveiligheid te analyseren. ISACA verzorgt een examentraining voor CISM, die zowel ruimte biedt voor het bijspijkeren van kennis als concrete oefeningen voor het examen.

Lees meer over de CISM examentraining