Beste bezoeker, u bezoekt onze website met Internet Explorer. Deze browser wordt niet meer actief ondersteund door Microsoft en kan voor veiligheids- en weergave problemen zorgen. Voor uw veiligheid raden wij u aan om een courante browser te gebruiken, zoals Google Chrome of Microsoft Edge.
Search
Close this search box.

Vraag de voucher aan voor het Risk Event

Op de ALV in juni is in verband met COVID-19 besloten om het ISACA Risk Event (gepland op 1 december 2020) niet door te laten gaan. Voor leden die zich reeds hadden aangemeld, is het nog steeds mogelijk om een voucher of teruggave van het inschrijfgeld aan te vragen; hieronder leest u hoe.

Hoe vraag ik een voucher of teruggave aan?

U kunt tot en met 31 december 2021 vragen om teruggave van uw entreegeld via riskevent@isaca.nl.  Ook kunt u tot en met 31 december 2020 vragen om een voucher te ontvangen. 

Waar kan ik de voucher voor gebruiken?

U kunt de voucher inwisselen vanaf het moment dat u deze accepteert tot de laatste werkweek van 2021. Maakt u geen gebruik van de voucher, dan storten wij het bedrag van de voucher terug op het rekeningnummer vanwaar het entreegeld is voldaan. In de laatste werkweek van 2021 worden niet gebruikte vouchers verwerkt om de retournering van het geldbedrag te bewerkstelligen. U kunt vanaf deze week uw voucher niet meer inwisselen.

Meer antwoorden op veelgestelde vragen over de voucher of teruggave van het entreegeld voor het afgelaste Risk Event 2020 vindt u hier

Risk Event 2021

Uiteraard hopen wij van harte dat wij het Risk Event in 2021 opnieuw kunnen organiseren, en dat wij u dan mogen begroeten. We zullen opnieuw een mooi programma voor u samenstellen, wellicht met deels dezelfde sprekers. Zodra wij hierover meer weten, zullen wij u nader informeren.

Risk Event cancelled; how do I apply for a refund or voucher?

It is with great sorrow that ISACA NL Chapter decided to cancel the ISACA Risk Event planned on December 1st, 2020. With the approval of the general members meeting on June 8, it was decided that, due to COVID-19, organizing this event would be posing too great a health risk.

For those who already paid the entrance fee for the Risk Event we inform you of the following;

You can request a refund of your entrance fee until December 31, 2021 via riskevent@isaca.nl. You can also ask to receive a voucher.

You can exchange the voucher from the moment you accept it until the last working week of 2021. If you do not use the voucher, we will refund the amount of the voucher to the account from which the entrance fee was paid. In the last working week of 2021, unused vouchers will be processed to effect the return of the cash amount. As of this week you can no longer redeem your voucher.

For more information regarding the voucher or reimbursement of the entrance fee visit our FAQ-page.

Risk Event 2021

We sincerely hope that we can re-organize the Risk Event at a later date and welcome you then. We will make an effort to compose an excellent program for you once more, perhaps with partly the same speakers.

We are currently looking to set a date in 2021. As soon as we know more about this, we will inform you.

Gerelateerde berichten

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

We gebruiken functionele en analytische cookies om ervoor te zorgen dat de website optimaal presteert. Als u doorgaat met het gebruik van deze site, gaan we ervan uit dat u hiermee akkoord gaat. Meer informatie vindt u in onze Privacyverklaring.